Forventes på lager: 07-01-2008
Dette arbejdsmateriale sætter fokus på det pædagogiske arbejde med at fremme socialt udsatte børns livschancer og dermed også modvirke social eksklusion. En opregning af pædagogiske principper i arbejdet med udsatte børn peger umiddelbart på to modstridende tilgange til den pædagogiske praksis. Den første vægter relationen mellem børn og voksne; den anden livet i børnegruppen. I den praksis, som bygger på HPA-projektets teoretiske grundlag, betyder dette forhold dog ikke et enten- eller, men derimod et både-og, for udviklingen af udsatte børns handlekompetencer kræver et samspil af forskellige pædagogiske principper.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Forfatter | Stig Broström |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 07-01-2008 |
| Udgiver | Danmarks Pædagogiske Universitets Forlag |
| Sideantal | 47 Sider |
| Filtype | |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788776842420 |