Partizipative Werbekommunikation: Zur Entstehung und Typologisierung kreativer Beteil... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Partizipative Werbekommunikation: Zur Entstehung und Typologisierung kreativer Beteiligungsformen von Konsumenten an der Werbekommunikation

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Juliane Apel

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Juliane Apel fragt nach den Formen kreativer Partizipation von Konsumenten an der Werbekommunikation, die sich in der jüngeren Werbegeschichte herausgebildet haben.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Juliane Apel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2018 ed.
Udgivelsesdato 01-06-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 41 Illustrations, black and white; XVII, 412 S. 41 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 412
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 412 pages, 41 Illustrations, black and white; XVII, 412 S. 41 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658224042