Forventes på lager: 07-05-2010
Allerede antologiens titel anslår centrale nøgleord i 90’ernes udbud af kurser til erhvervskvalificering, både på de højere læreanstalter og på det kommercielle marked. Bogen henvender sig til studerende, lærere og medarbejdere på virksomheder og offentlige arbejdspladser, der arbejder med kommunikation og formidling i bredeste forstand.
| Forlag | Factum Books |
| Forfattere | Helle Alrø, Marianne Kristensen (red.) |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 07-05-2010 |
| Udgiver | Aalborg Universitetsforlag |
| Sideantal | 152 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 3032 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788773078075 |