Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 05-02-2018
En ny medievirkelighed har indfundet sig. Flittigt brugte begreber somfake news, filterbobler og ekkokamre, trolls og bots i sociale medier vidner om, at der i disse år sker store forandringer inden for politisk kommunikation.
Forfatterne kortlægger og beskriver de bagvedliggende sammenhænge mellem denne nye medievirkelighed og vor tids politiske opbrud. Den nye tidsalder er ikke mindst kendetegnet ved, at en række nye politiske aktører er dukket op – policy-professionelle, medielobbyister og tænketanke – og bogen ser nærmere på, hvilken rolle disse nye aktører spiller i den politiske kommunikation.
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Forfattere | Mark Blach-Ørsten, Peter Aagaard |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (05-02-2018) |
| Oplag | 1. (05-02-2018) |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 240 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 157mm, H: 231mm, D: 12mm, Vægt: 403g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788741268996 |