Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place (Bog, Hardback, Engelsk) af Youjeong Oh

Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Youjeong Oh

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Pop City examines the use of Korean television dramas and K-pop music to promote urban and rural places in South Korea.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cornell University Press
Forfatter Youjeong Oh
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 15-12-2018
Første udgivelsesår 2018
Illustrationer 4 b&w halftones - 4 Halftones, black and white
Originalsprog United States
Sideantal 252
Indbinding Hardback
Forlag Cornell University Press
Sideoplysninger 252 pages, 4 b&w halftones - 4 Halftones, black and white
Mål 162 x 237 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781501730719