Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Eric Siegel

Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Eric Siegel

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

"Mesmerizing & fascinating. " The Seattle Post-Intelligencer "The Freakonomics of big data. " Stein Kretsinger, founding executive of Advertising.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfatter Eric Siegel
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave Revised and Updated
Udgivelsesdato 16-02-2016
Første udgivelsesår 2016
Originalsprog United States
Sideantal 368
Indbinding Paperback / softback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 368 pages
Mål 226 x 146 x 27
ISBN-13 / EAN-13 9781119145677