Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 08-12-2016
Denne bog giver nogle bud på, hvordan et visionært og åbent samarbejde mellem pædagogisk professionelle, der fokuserer på elevers læring og undersøgelser af praksis, kan være med til at fremme en fælles fagdidaktisk viden. En fagdidaktisk viden er kendetegnet ved evnen til at kunne formidle fagligt indhold på en måde, der er tilpasset en bestemt gruppe elevers forståelse. Den udgør en væsentlig del af lærerens samlede professionelle kompetence. Da lærerens fagdidaktiske viden kan have en tendens til at være overvejende personlig og privat, fordi den primært aktiveres i klasseundervisningen, ligger der en udfordring i, hvordan den i højere grad kan deles med andre i skolen og dermed omformes til en kollektiv ekspertise.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Dafolo |
| Forfattere | Linda Ahrenkiel, Thomas R.S. Albrechtsen, Dorthe Carlsen, Roland Hachmann, Rune Hansen, Andy Hargreaves, Peter Holmboe, Merete Storgaard Jensen, Majbritt Skriver Laustsen, Judith Warren Little, Birgitte Lund Nielsen, Morten Rask Petersen, Ane Qvortrup, Lee S. Shulman og Lotte Tangaa Tjalve |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (08-12-2016) |
| Oplag | 1. (08-12-2016) |
| Første udgivelsesår | 2016 |
| Serie | Undervisning og læring |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 235 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 170mm, H: 240mm, D: 11mm, Vægt: 568g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771601862 |