Programmatik und Praxis der Schulentwicklung: Rekonstruktionen zu einem konstitutiven... (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Programmatik und Praxis der Schulentwicklung: Rekonstruktionen zu einem konstitutiven Spannungsverhaltnis

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Daniel Goldmann

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Daniel Goldmann rekonstruiert als zentrales Phänomen schulischer Entwicklungspraxis eine hohe Differenz- und Konfliktvermeidung unter Lehrkräften, die die schulentwicklungsbezogenen Aushandlungen stark limitiert.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Daniel Goldmann
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 1. Aufl. 2017
Udgivelsesdato 30-09-2016
Første udgivelsesår 2016
Serie Rekonstruktive Bildungsforschung
Illustrationer VII, 336 S.
Originalsprog Germany
Sideantal 336
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 336 pages, VII, 336 S.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658157784