Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation ... (Bog, Hardback, Engelsk) af A Mellouk

Quality of Experience Engineering for Customer Added Value Services: From Evaluation to Monitoring

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: A Mellouk

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag ISTE Ltd and John Wiley & Sons Inc
Forfatter A Mellouk
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-07-2014
Første udgivelsesår 2014
Fagredaktør Abdelhamid (University of Paris-Est Mellouk, Antonio (University of Cantabria Cuadra-Sanchez
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 256
Indbinding Hardback
Forlag ISTE Ltd and John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 256 pages
Mål 241 x 163 x 23
ISBN-13 / EAN-13 9781848216723