Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur (Bog, Hæftet, Dansk) af Morten Haase

Reklamepsykologi - mellem biologi og kultur

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt

Forlag: Systime

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.


I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (1)

Erik
11-04-2011

Noget at det bedste om emnet jeg har læst længe. Kan bruges i praxis!
Spændende og faglig god.

Alle detaljer

Forlag Systime
Forfattere Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (23-03-2011)
Oplag 1. (23-03-2011)
Første udgivelsesår 2011
Originalsprog Dansk
Sideantal 168
Indbinding Hæftet
ISBN-13 / EAN-13 9788761625168