Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 23-03-2011
Mennesket agerer og kommunikerer i krydsfeltet mellem biologi og kultur – og det gælder også reklamer. Når du ser chokoladereklamer, reagerer din krop helt konkret. Men mundvandet er blot en af mange biologiske mekanismer, som reklamebranchen udnytter. Kulturen er også med til at bestemme, hvad du opfatter som attraktivt og gerne vil efterligne som forbruger.
I Reklamepsykologi giver tre eksperter i kultur, markedsføring og hjerneforskning et samlet bud på, hvad der gør, at reklamer virker – og ikke virker.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
Noget at det bedste om emnet jeg har læst længe. Kan bruges i praxis!
Spændende og faglig god.
| Forlag | Systime |
| Forfattere | Morten Haase, Conni Paldam, Uffe Schjødt |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (23-03-2011) |
| Oplag | 1. (23-03-2011) |
| Første udgivelsesår | 2011 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 168 |
| Indbinding | Hæftet |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788761625168 |