ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Val... (Bog, Hardback, Engelsk) af FRANK Q FU

ROI in Marketing: The Design Thinking Approach to Measure, Prove, and Improve the Value of Marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Jack Phillips, Frank Q. Fu, Patricia Phillips, Hong Yi

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag McGraw-Hill Education
Forfattere Jack Phillips, Frank Q. Fu, Patricia Phillips, Hong Yi
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 16-12-2020
Første udgivelsesår 2020
Originalsprog United States
Sideantal 352
Indbinding Hardback
Forlag McGraw-Hill Education
Sideoplysninger 352 pages
Mål 236 x 161 x 33
ISBN-13 / EAN-13 9781260460421