The Social Media Marketing Book (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Dan Zarrella

The Social Media Marketing Book

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Dan Zarrella

Forlag: O'Reilly Media

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Introduces you to blogging, Twitter, social networks such as Facebook and LinkedIn, social news and bookmarking sites, forums, opinion and review sites, and virtual worlds. This book is suitable for marketing and PR professionals, web developers, entrepreneurs, and those interested in this marketing arena.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag O'Reilly Media
Forfatter Dan Zarrella
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 22-12-2009
Første udgivelsesår 2009
Originalsprog United States
Sideantal 250
Indbinding Paperback / softback
Forlag O'Reilly Media
Sideoplysninger 250 pages
Mål 151 x 202 x 13
ISBN-13 / EAN-13 9780596806606