Social Web im Tourismus: Strategien - Konzepte - Einsatzfelder (Bog, Hardback, Tysk)

Social Web im Tourismus: Strategien - Konzepte - Einsatzfelder

(Bog, Hardback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Das Buch ist für Praktiker in der Tourismusbranche und Akademiker gleichermaßen geeignet und zeigt in anschaulicher Weise die Mechanismen und Prinzipien des Social Webs im Tourismus auf.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Tysk
Udgave 2010 ed.
Udgivelsesdato 11-08-2010
Første udgivelsesår 2010
Illustrationer XLIII, 390 S.
Fagredaktør Daniel Amersdorffer, Florian Bauhuber, Roman Egger, Jens Oellrich
Originalsprog Germany
Sideantal 390
Indbinding Hardback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 390 pages, XLIII, 390 S.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783642125072