Som ringe i vandet: Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed (Bog, Paperback, Dansk) af Peter Jepsen

Som ringe i vandet: Strategisk PR og omdømme i en forandret medievirkelighed

(Bog, Paperback, Dansk)
Forfatter: Peter Jepsen

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digitale kanaler, sociale medier og mobile platforme har forandret medievirkeligheden markant. Det har ændret vores medievaner, magtbalancen mellem traditionelle, journalistiske medier og nye medier, og det udfordrer virksomheders kommunikation med deres omverden. For hvordan kan man arbejde målrettet med sit omdømme i en stadigt mere fragmenteret virkelighed, hvor grænserne mellem forskellige kommunikationsdiscipliner flyder ud, og hvor hastigheden hele tiden synes at blive øget? 

Som ringe i vandet præsenterer en samlet model for arbejdet med strategisk PR og omdømme. Modellen PR-huset er forankret i teori og metode, men samtidig baseret på forfatterens praktiske erfaring. Bogen giver således både en grundlæggende introduktion til PR og en lang række konkrete værktøjer, der kan skabe resultater i praksis. Og svar på, hvad der er forandret i arbejdet med PR, og hvilke klassiske dyder der stadig har værdi.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Peter Jepsen
Type Bog
Format Paperback
Sprog Dansk
Udgave 1. (15-05-2018)
Oplag 1. (15-05-2018)
Originalsprog Dansk
Sideantal 250
Indbinding Paperback
Mål og vægt B: 171mm, H: 240mm, D: 19mm, Vægt: 622g
ISBN-13 / EAN-13 9788759329801