Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 27-11-2020
I Danmark er flere skoler i stigende grad begyndt at efterlyse systematisk anvendelse af data, i forhold til hvordan de kan understøtte førskoleelever og 0. klasseelever i sprogtilegnelsen. Dette skyldes den obligatoriske sprogvurdering i 0. klasse, som omfatter alle elever i landets folkeskoler. Målet er, at eleverne skal have de bedste forudsætninger for en talesproglig og skriftsproglig udvikling, så den enkelte elev sikres de bedste livs- og deltagelsesmuligheder op gennem hele skoleforløbet og senere i forhold til muligheder for uddannelsesvalg.
Denne bog er tænkt som en vejledning, der giver læseren redskaber til, hvordan sprogarbejdet kan tilrettelægges i forhold til:
Materialet er nemt og tilgængeligt for pædagoger, børnehaveklasseledere samt lærere i landets folkeskoler, så sprogarbejdet hurtigt og let kan iværksættes, og indsatser implementeres. Læseren ”tages i hånden” og guides gennem hele processen i forhold til systematik og overblik.
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Meloni |
| Forfatter | Nina M. Haselbach & Dorte F. Olesen |
| Type | Bog |
| Format | Indbundet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (27-11-2020) |
| Oplag | 1. (27-11-2020) |
| Første udgivelsesår | 2020 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 72 |
| Indbinding | Indbundet |
| Mål og vægt | B: 173mm, H: 245mm, D: 6mm, Vægt: 234g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771501353 |