Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in C... (Bog, Hæftet, Dansk)

Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad


Forlag: CBS Press

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788763002363
  • Udgave: 1. (30-08-2010)
  • Oplag: 5. (01-12-2021)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 190
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 160mm, H: 230mm, D: 12mm, Vægt: 300g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

Læsernes anmeldelser (0)