Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in C... (Bog, Hæftet, Dansk)

Strategies in Emerging Markets: A Case Book on Danish Multinational Corporations in China and India

(Bog, Hæftet, Dansk)
Forfattere: Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad

Forlag: CBS Press

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Verdens økonomiske tyngdepunkt forskyder sig til Asien. De asiatiske markeder er vokset de sidste årtier og rummer et stadigt større potentiale for danske virksomheder. Det gælder ikke mindst for Kina og Indien. Strategies in Emerging Markets fortæller om de erfaringer, som syv større danske virksomheder har gjort sig med disse markeder og deres muligheder og faldgrupper. Bogen henvender sig primært til studerende inden for internationale virksomhedsstudier, erhvervsøkonomi og strategi. Også virksomhedsledere, der arbejder med vækstmarkeder, vil kunne drage nytte af bogen.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag CBS Press
Forfattere Michael W. Hansen, Marcus M. Larsen, Torben Pedersen, Bent Petersen, Peter Wad
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (30-08-2010)
Oplag 5. (01-12-2021)
Originalsprog Dansk
Sideantal 190
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 160mm, H: 230mm, D: 12mm, Vægt: 300g
ISBN-13 / EAN-13 9788763002363