Strategische Onlinekommunikation: Theoretische Konzepte und empirische Befunde (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Strategische Onlinekommunikation: Theoretische Konzepte und empirische Befunde

(Bog, Paperback / softback, Tysk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Zehn Jahre nach Beginn der Fachdiskussion zu PR und sozialen Medien gibt dieser Band auf Basis aktueller Untersuchungen Einblick in die Praxis und in aktuelle Herausforderungen der Organisationskommunikation im Internet.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2015 ed.
Udgivelsesdato 23-10-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer XV, 331 S.
Fagredaktør Olaf Hoffjann, Thomas Pleil
Originalsprog Germany
Sideantal 331
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 331 pages, XV, 331 S.
Mål 213 x 165 x 18
ISBN-13 / EAN-13 9783658033958