Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier (ebog, pdf, dansk)

Af: Lisbeth Klastrup


  • Forlag: Samfundslitteratur
  • Format: pdf
  • Type: Ebog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759326602
  • Udgave: 1. udgave 2017
  • Udgivelsesdato: 13-02-2017
  • Udgiver: Samfundslitteratur
  • Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation
  • Sideantal: 44 Sider
  • Filtype: pdf
  • Filstørrelse: 1647 KB
  • Kopibeskyttelse: DigitalVandmaerkning
Kort beskrivelse
I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.
Formater / udgaver
41,60 kr
PRIS
41,60 kr

Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.

Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.

Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.

Anmeldelser (0)