Strategizing: - kontekstuel virksomhedsteori (ebog, pdf, drm, dansk)

Af: Claus Nygaard


  • Forlag: Samfundslitteratur
  • Format: pdf, drm
  • Type: Ebog
  • Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788759328002
  • Udgivelsesdato: 27-01-2006
  • Sideantal: 382 Sider
  • Filtype: pdf
  • Filstørrelse: 8615 KB
  • Kopibeskyttelse: AdobeDRM

Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på. Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi. 3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver. Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler. Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit. Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.

Anmeldelser (0)