Strategizing: - kontekstuel virksomhedsteori (Ebog, pdf, drm, Dansk) af Claus Nygaard

Strategizing: - kontekstuel virksomhedsteori

(Ebog, pdf, drm, Dansk)
Forfatter: Claus Nygaard

PRIS
216,- kr
Levering: Straks (Leveres på e-mail)

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.

Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.

3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.

Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.

Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.

Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Claus Nygaard
Type Ebog
Format pdf, drm
Sprog Dansk
Udgivelsesdato 27-01-2006
Sideantal 382 Sider
Filtype pdf
Filstørrelse 8615 KB
Kopibeskyttelse AdobeDRM
Datamining Ikke tilladt
ISBN-13 / EAN-13 9788759328002