Forventes på lager: 27-01-2006
Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.
Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.
3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.
Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.
Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.
Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.
| Forlag | Samfundslitteratur |
| Forfatter | Claus Nygaard |
| Type | Ebog |
| Format | pdf, drm |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 27-01-2006 |
| Sideantal | 382 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 8615 KB |
| Kopibeskyttelse | AdobeDRM |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788759328002 |