Streben nach Momentum: Musikkultur zwischen Marken und Medienplattformen (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Streben nach Momentum: Musikkultur zwischen Marken und Medienplattformen

(Bog, Paperback / softback, Tysk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Lorenz Grunewald-Schukalla
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgivelsesdato 20-12-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Musikwirtschafts- und Musikkulturforschung
Illustrationer 33 Illustrations, black and white; XXI, 343 S. 33 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 343
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 343 pages, 33 Illustrations, black and white; XXI, 343 S. 33 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658466589