Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 16-11-2019
Hvad er det egentlig teamene skal i skolen? Hvad sker der, når skolen sigter efter professionelle læringsfællesskaber? Hvordan kan man organisere, koordinere og lede skolens professionelle samarbejde om opgaveløsning og læring?
Teamorganiseringen har i mange år været et selvfølgeligt svar, når rammerne skulle gives for samarbejdet mellem skolens professionelle – nogle steder som et forum for arbejdsdeling og andre steder som en mere forpligtende professionel funktion. Med det aktuelle fokus på professionelle læringsfællesskaber i skolen og med en mere organisatorisk dagsorden for samarbejdet, bliver alle skoler udfordret på at overveje deres professionelle teamorganisering og ambitionen om et samarbejde i lærende fællesskaber.
‘Team, læringsfællesskaber og ledelse i skolen’ belyser hjælpsomt en lang række af disse grundlæggende overvejelser og kvalificerer dermed de handlemuligheder, som skolens ledelse, teamkoordinatorer og andre centrale aktører har i skolens praksis.
| Forlag | Klim |
| Forfatter | Frode Boye Andersen (red.) |
| Type | Bog |
| Format | Hæftet |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (16-11-2019) |
| Oplag | 1. (16-11-2019) |
| Første udgivelsesår | 2019 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 241 |
| Indbinding | Hæftet |
| Mål og vægt | B: 158mm, H: 228mm, D: 18mm, Vægt: 401g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788772042381 |