Technology, Commercialization and Gender: A Global Perspective (Bog, Hardback, Engelsk)

Technology, Commercialization and Gender: A Global Perspective

(Bog, Hardback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book explores the gender dimension in technology commercialization through a collection of papers by internationally renowned scholars in the USA, Mexico and Europe.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2017
Udgivelsesdato 07-09-2017
Første udgivelsesår 2017
Illustrationer 18 Illustrations, black and white; XXII, 248 p. 18 illus.
Fagredaktør Pooran Wynarczyk, Marina Ranga
Originalsprog Switzerland
Sideantal 248
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 248 pages, 18 Illustrations, black and white; XXII, 248 p. 18 illus.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783319499222