Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Forventes på lager: 26-09-2019
Durch die Rekonstruktion der individuellen gegenstandsspezifischen Lernwege zeigt die Autorin die situative Wirkung des Lehr-Lern-Arrangements auf.
| Forlag | Springer Fachmedien Wiesbaden |
| Forfatter | Jennifer Drose |
| Type | Bog |
| Format | Paperback / softback |
| Sprog | Tysk |
| Udgave | 1. Aufl. 2019 ed. |
| Udgivelsesdato | 26-09-2019 |
| Første udgivelsesår | 2019 |
| Serie | Dortmunder Beitrage zur Entwicklung und Erforschung des Mathematikunterrichts |
| Illustrationer | 1 Illustrations, black and white |
| Originalsprog | Germany |
| Sideantal | 323 |
| Indbinding | Paperback / softback |
| Forlag | Springer Fachmedien Wiesbaden |
| Sideoplysninger | 323 pages, 1 Illustrations, black and white |
| Mål | 210 x 148 |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9783658278496 |