The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems (Engelsk)

The Effect of Information Technology on Business and Marketing Intelligence Systems

(Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Format Multiple-component retail product
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2023
Udgivelsesdato 09-02-2024
Første udgivelsesår 2024
Serie Studies in Computational Intelligence
Illustrationer 310 Illustrations, color; 117 Illustrations, black and white
Fagredaktør Muhammad Alshurideh, Barween Hikmat Al Kurdi, Ra’ed Masa’deh, Haitham M. Alzoubi, Said Salloum
Originalsprog Switzerland
Sideantal 2580
Indbinding Multiple-component retail product
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 2580 pages, 310 Illustrations, color; 117 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783031123849