The Great Power Competition Volume 2: Contagion Effect: Strategic Competition in the ... (Bog, Hardback, Engelsk)

The Great Power Competition Volume 2: Contagion Effect: Strategic Competition in the COVID-19 Era

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 02-02-2022
Første udgivelsesår 2022
Illustrationer 6 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; XIV, 316 p. 14 illus., 6 illus. in color.
Fagredaktør Adib Farhadi, Anthony Masys
Originalsprog Switzerland
Sideantal 316
Indbinding Hardback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 316 pages, 6 Illustrations, color; 8 Illustrations, black and white; XIV, 316 p. 14 illus., 6 illus.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783030903893