The Handbook of Creativity & Innovation in Business: A Comprehensive Toolkit of Theor... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Handbook of Creativity & Innovation in Business: A Comprehensive Toolkit of Theory and Practice for Developing Creative Thinking Skills

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2022 ed.
Udgivelsesdato 06-08-2023
Første udgivelsesår 2023
Illustrationer 1 Illustrations, black and white; XV, 460 p. 1 illus.
Fagredaktør Rouxelle de Villiers
Originalsprog Singapore
Sideantal 460
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 460 pages, 1 Illustrations, black and white; XV, 460 p. 1 illus.
Mål 234 x 155 x 28
ISBN-13 / EAN-13 9789811921827