The U.S.–China Trade War: Global News Framing and Public Opinion in the Digital Age (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The U.S.–China Trade War: Global News Framing and Public Opinion in the Digital Age

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Louisa Ha, Lars Willnat

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Drawing on data from three national surveys, three content analyses, computational topic modeling, and rhetorical analysis, The US-China Trade War sheds light on the twenty-first century’s most high-profile contest over global trade to date.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Michigan State University Press
Forfattere Louisa Ha, Lars Willnat
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 01-04-2022
Første udgivelsesår 2022
Serie US–China Relations in the Age of Globalization
Illustrationer 7
Fagredaktør Louisa Ha, Lars Willnat
Originalsprog United States
Sideantal 280
Indbinding Paperback / softback
Forlag Michigan State University Press
Sideoplysninger 280 pages, 7
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9781611864212