The Valuation of Digital Intangibles: Technology, Marketing and Internet (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

The Valuation of Digital Intangibles: Technology, Marketing and Internet

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book offers a primer on the valuation of digital intangibles, a trending class of immaterial assets.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Nature Switzerland AG
Forfatter Roberto Moro Visconti
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2020 ed.
Udgivelsesdato 18-02-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 64 Illustrations, color; 22 Illustrations, black and white; XXII, 536 p. 86 illus., 64 illus. in color.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 536
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Nature Switzerland AG
Sideoplysninger 536 pages, 64 Illustrations, color; 22 Illustrations, black and white; XXII, 536 p. 86 illus., 64 il
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783030369200