Forventes på lager: 21-10-2019
Tværfaglighed er et populært begreb på uddannelsesinstitutioner, i dagspressen og i forbindelse med reformer af uddannelsessystemet. Men hvad betyder tværfaglighed i et fagdidaktisk perspektiv? Hvordan kan tværfaglighed bidrage til elevers og studerendes fordybelse og læring i de enkelte fag? Og hvordan kan faglige samspil være med til at udvikle fagene? I Tværfaglighed og fagligt samspil giver en række fagdidaktikere svar på disse spørgsmål med udgangspunkt i empiriske eller teoretiske overvejelser. De undersøger også tværfaglighedens rammer og tilsynekomster på forskellige uddannelsestrin og bidrager dermed til diskussion og teoriudvikling inden for sammenlignende fagdidaktik.
| Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
| Forfatter | n a |
| Type | Ebog |
| Format | |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1 |
| Udgivelsesdato | 21-10-2019 |
| Serie | Didaktiske studier |
| Serienummer | 6 |
| Fagredaktør | Line Krogager Andersen, Peter Hobel, Sven-Erik Holgersen |
| Sideantal | 181 Sider |
| Filtype | |
| Filstørrelse | 2797 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788772190709 |