Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies (Bog, Hardback, Engelsk)

Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Tim (McKinsey's Strategy and Corporate Finance Insights) Koller, Marc (McKinsey's Strategy and Corporate Finance Insights; Erasmus University Goedhart, David (Wharton School of the University of Pennsylvania) Wessels

Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag John Wiley & Sons Inc
Forfattere Tim (McKinsey's Strategy and Corporate Finance Insights) Koller, Marc (McKinsey's Strategy and Corporate Finance Insights; Erasmus University Goedhart, David (Wharton School of the University of Pennsylvania) Wessels
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 8 ed
Udgivelsesdato 22-05-2025
Første udgivelsesår 2025
Serie Wiley Finance
Originalsprog United States
Sideantal 976
Indbinding Hardback
Forlag John Wiley & Sons Inc
Sideoplysninger 976 pages
Mål 265 x 190 x 62
ISBN-13 / EAN-13 9781394279418