Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 18-06-2021
I et praksisnært sprog peger forfatterne på relevante og brugbare elementer fra forskningen, for derefter at implementere disse elementer i konkrete forslag til undervisningen. Lærerne vil således få mulighed for direkte at kunne tilrettelægge en konkret og vidensbaseret matematikundervisning. Forfatterne vil konstruere forslag til matematikundervisning, der er baseret på nogle af de særligt brugbare elementer fra forskning. Bogen er skrevet til lærere, matematikvejledere, lærerstuderende og læreruddanner. Bogen indeholder seks undervisningsforløb til udskolingen, der er baseret på følgende teorier:- David Tall og Shlomo Vinners teori om elevers udvikling af matematiske begreber- Guy Brousseaus teori om fundamentale situationer- Raymond Duvals teori om kategorier af matematiske repræsentationer- Guershon Harel Larry Sowders teori om overbevisninger- Pauline Gibbons teori om læring gennem sprogbrugssituationer- Teknologiforståelse i matematikundervisningen
![]() |
Har du brug for en ny lommeregner? Vi har Texas TI-30XB og TI-30XS og mange andre, altid til en skarp pris. |
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.
| Forlag | Forlaget MATEMATIK |
| Forfattere | Adrian Rau Bull, Torben Blankholm |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 1. (18-06-2021) |
| Oplag | 1. (18-06-2021) |
| Første udgivelsesår | 2021 |
| Fagredaktør | Klaus Fink |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 112 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 192mm, H: 257mm, D: 8mm, Vægt: 330g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788793975231 |