Virtuelle Stimuli fur Kundentests im Innovationsprozess (Bog, Paperback / softback, Tysk) af Philipp Rode

Virtuelle Stimuli fur Kundentests im Innovationsprozess

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Philipp Rode



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der Autor etabliert ein Modell für die Analyse, Erfassung und Beschreibung von Produkteigenschaften in ihrem Nutzungskontext und zeigt empirisch die Reliabilität, Validität sowie Praxistauglichkeit der vorgestellten Methode.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Philipp Rode
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2013 ed.
Udgivelsesdato 12-10-2012
Første udgivelsesår 2012
Serie Schriften zur Medienproduktion
Illustrationer 58 Illustrations, black and white; XIX, 115 S. 58 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 115
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 115 pages, 58 Illustrations, black and white; XIX, 115 S. 58 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783834823670