Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Visual Rhetoric: A Reader in Communication and American Culture

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Visual images, artifacts, and performances play a powerful part in shaping US culture. This title provides a conceptual framework for students to understand and reflect on the role of visual communication in the cultural and public sphere of the United States.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag SAGE Publications Inc
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 04-06-2008
Første udgivelsesår 2008
Fagredaktør Lester C. Olson, Cara A. Finnegan, Diane S. Hope
Originalsprog United States
Sideantal 464
Indbinding Paperback / softback
Forlag SAGE Publications Inc
Sideoplysninger 464 pages
Mål 255 x 179 x 29
ISBN-13 / EAN-13 9781412949194