Visuel identitet: Designprocessen (Bog, Hæftet, Dansk) af Anne Mette Hartelius

Visuel identitet: Designprocessen

(Bog, Hæftet, Dansk)

Nedsat pris! Visuel identitet: Designprocessen


Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse


VISUEL IDENTITET – Designprocessen er den første bog på dansk, der giver et sammenhængende overblik over hele processen bag design af visuel identitet – fra brandstrategi til lancering. Bogen beskriver den generelle proces i fem faser med teori og best practice, herunder opbygning af brandidentitet, hensyn til funktionalitet, positionering og implementering. Bogens teori understøttes af et sjældent, og rigt illustreret, indblik i nyere cases fra tolv af Danmarks mest prisvindende designbureauer.   


 Udvikling af visuel identitet kræver tæt samarbejde mellem designkøber og -sælger. Som deltager i et visuel identitetsprojekt er det derfor vigtigt at kunne kommunikere om design, branding og implementering ved hjælp af de rigtige fagtermer. Hensigten med bogen er, at den skal fungere som en fælles reference for alle involverede parter.

Måske kunne nedenstående have interesse

Har du brug for en notesbog?

Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.

Se hele udvalget her

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Samfundslitteratur
Forfatter Anne Mette Hartelius
Type Bog
Format Hæftet
Sprog Dansk
Udgave 1. (11-10-2022)
Oplag 2. (27-01-2025)
Serie VISUEL IDENTITET
Originalsprog Dansk
Sideantal 272
Indbinding Hæftet
Mål og vægt B: 231mm, H: 300mm, D: 24mm, Vægt: 1498g
ISBN-13 / EAN-13 9788775720132