Web 2.0: A Strategy Guide: Business Thinking and Strategies Behind Successful Web 2.0... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Web 2.0: A Strategy Guide: Business Thinking and Strategies Behind Successful Web 2.0 Implementations

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Amy Shuen

Forlag: O'Reilly Media

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Web 2.0 makes headlines, but how does it make money? This concise guide explains what's different about Web 2.0 and how those differences can improve the bottom line.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag O'Reilly Media
Forfatter Amy Shuen
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 30-11-2018
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog United States
Sideantal 266
Indbinding Paperback / softback
Forlag O'Reilly Media
Sideoplysninger 266 pages
Mål 139 x 216 x 19
ISBN-13 / EAN-13 9781492049722