Webcasting Worldwide: Business Models of an Emerging Global Medium (Bog, Hardback, Engelsk)

Webcasting Worldwide: Business Models of an Emerging Global Medium

(Bog, Hardback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.

Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tackles the delivery of audio and video content via the Web, or webcasting. This work provides a theoretical framework by which to analyze business models of media, and it also examines the business practices of leading webcasters in the world's developed broadband markets.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Taylor & Francis Inc
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 07-11-2006
Første udgivelsesår 2006
Serie Media Management and Economics Series
Fagredaktør Louisa S. Ha, Richard J. Ganahl
Originalsprog United States
Sideantal 432
Indbinding Hardback
Forlag Taylor & Francis Inc
Sideoplysninger 432 pages
Mål 229 x 152
ISBN-13 / EAN-13 9780805859157