Werbekommunikation: Entwurf einer kommunikationswissenschaftlichen Theorie der Werbung (Bog, Paperback / softback, Tysk)

Werbekommunikation: Entwurf einer kommunikationswissenschaftlichen Theorie der Werbung

(Bog, Paperback / softback, Tysk)
Forfatter: Nils S Borchers



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der soziale Mechanismus, der ihr zugrunde liegt, lässt sich potenziell in allen Bereichen der Gesellschaft entdecken und tritt in den unterschiedlichsten Formen auf.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Forfatter Nils S Borchers
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Tysk
Udgave 2014 ed.
Udgivelsesdato 01-07-2014
Første udgivelsesår 2014
Illustrationer 2 Illustrations, black and white; XVIII, 385 S. 2 Abb.
Originalsprog Germany
Sideantal 385
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Sideoplysninger 385 pages, 2 Illustrations, black and white; XVIII, 385 S. 2 Abb.
Mål 210 x 148
ISBN-13 / EAN-13 9783658061975