Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Wine and Tourism: A Strategic Segment for Sustainable Economic Development

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave Softcover reprint of the original 1st ed. 2016
Udgivelsesdato 28-03-2019
Første udgivelsesår 2019
Illustrationer 60 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white
Fagredaktør Marta Peris-Ortiz, Maria de la Cruz Del Rio Rama, Carlos Rueda-Armengot
Originalsprog Switzerland
Sideantal 279
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 279 pages, 60 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783319792613