Winning at New Products, 5th Edition: Creating Value Through Innovation (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af Robert Cooper

Winning at New Products, 5th Edition: Creating Value Through Innovation

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Robert Cooper

Forlag: Basic Books

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

A fully updated edition of the classic business reference book on product development from a world renowned innovation management scholar

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Basic Books
Forfatter Robert Cooper
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 28-09-2017
Første udgivelsesår 2017
Originalsprog United States
Sideantal 448
Indbinding Paperback / softback
Forlag Basic Books
Sideoplysninger 448 pages
Mål 229 x 151 x 31
ISBN-13 / EAN-13 9780465093328