A Cross-Cultural Study of Commercial Media Discourses: From the Perspective of Cognit... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

A Cross-Cultural Study of Commercial Media Discourses: From the Perspective of Cognitive Semantics

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Wenhui Yang



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer Verlag, Singapore
Forfatter Wenhui Yang
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2020 ed.
Udgivelsesdato 22-10-2021
Første udgivelsesår 2021
Illustrationer 1 Illustrations, color; 36 Illustrations, black and white; XIII, 157 p. 37 illus., 1 illus. in color.
Originalsprog Singapore
Sideantal 157
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer Verlag, Singapore
Sideoplysninger 157 pages, 1 Illustrations, color; 36 Illustrations, black and white; XIII, 157 p. 37 illus., 1 illu
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9789811586194