A Social Theory of the WTO: Trading Cultures (Bog, Paperback / softback, Engelsk) af J. Ford

A Social Theory of the WTO: Trading Cultures

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: J. Ford



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Traditional theories suggest that developing countries lack influence in the trade regime. In this text, Jane Ford uses a social theory or constructivist approach to show that developing countries played a critical role in strengthening multilateralism in the World Trade Organization.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Palgrave Macmillan
Forfatter J. Ford
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 1st ed. 2003
Udgivelsesdato 01-01-2003
Første udgivelsesår 2003
Illustrationer XIV, 218 p.
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 218
Indbinding Paperback / softback
Forlag Palgrave Macmillan
Sideoplysninger 218 pages, XIV, 218 p.
Mål 216 x 140
ISBN-13 / EAN-13 9781349433001