Adoption of Innovation: Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Adoption of Innovation: Balancing Internal and External Stakeholders in the Marketing of Innovation

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave Softcover reprint of the original 1st ed. 2015
Udgivelsesdato 07-10-2016
Første udgivelsesår 2016
Illustrationer 20 Illustrations, color; 15 Illustrations, black and white; VI, 230 p. 35 illus., 20 illus. in color.
Fagredaktør Alexander Brem, Eric Viardot
Originalsprog Switzerland
Sideantal 230
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 230 pages, 20 Illustrations, color; 15 Illustrations, black and white; VI, 230 p. 35 illus., 20 illu
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783319343877