Advertising and Integrated Brand Promotion (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Advertising and Integrated Brand Promotion

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Angeline (University of Texas - Austin) Close Scheinbaum, Thomas (University of Wisconsin-Madison) O'Guinn, Richard (Montana State University - Bozeman) Semenik

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning, Inc
Forfattere Angeline (University of Texas - Austin) Close Scheinbaum, Thomas (University of Wisconsin-Madison) O'Guinn, Richard (Montana State University - Bozeman) Semenik
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 9 ed
Udgivelsesdato 17-08-2022
Første udgivelsesår 2022
Originalsprog United States
Sideantal 448
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning, Inc
Sideoplysninger 448 pages
Mål 276 x 218 x 24
ISBN-13 / EAN-13 9780357721407