Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: J. Craig (Marquette University) Andrews, Terence (University of South Carolina) Shimp

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning, Inc
Forfattere J. Craig (Marquette University) Andrews, Terence (University of South Carolina) Shimp
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 11 ed
Udgivelsesdato 09-10-2024
Første udgivelsesår 2024
Originalsprog United States
Sideantal 720
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning, Inc
Sideoplysninger 720 pages
Mål 277 x 218 x 31
ISBN-13 / EAN-13 9780357983973