Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain (Bog, Hardback, Engelsk) af Philippe Malaval

Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfattere: Philippe Malaval, Christophe Benaroya, Jonathan Aflalo



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This book presents an overall picture of both B2B and B2C marketing strategies, concepts and tools, in the aeronautics sector.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer International Publishing AG
Forfattere Philippe Malaval, Christophe Benaroya, Jonathan Aflalo
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 2014 ed.
Udgivelsesdato 25-11-2013
Første udgivelsesår 2013
Serie Management for Professionals
Illustrationer 375 Illustrations, black and white; XV, 590 p. 375 illus.
Originalsprog Switzerland
Sideantal 590
Indbinding Hardback
Forlag Springer International Publishing AG
Sideoplysninger 590 pages, 375 Illustrations, black and white; XV, 590 p. 375 illus.
Mål 242 x 161 x 38
ISBN-13 / EAN-13 9783319013534