Forventes på lager: 12-11-2013
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.
| Forlag | Books on demand |
| Forfatter | J. Christian Andersen |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 12-11-2013 |
| Udgiver | Books on Demand |
| Sideantal | 104 Sider |
| Filtype | epub |
| Filversion | 2.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 1129 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771453324 |