Bemærk: Kan leveres før jul.
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens... Læs mere
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Satisfied customers are good — but not good enough! Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Traditionel markedsføring er døende. Det bliver sværere og sværere at få kundernes opmærksomhed. I gamle dage sendte virksomheder deres budskaber... Læs mere
Bemærk: Kan ikke garanteres før jul.
Traditional marketing is dying. It’s getting more and more difficult to get the attention of consumers. Advertising is the cost of being boring. In... Læs mere
Satisfied customers are good — but not good enough! Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics... Læs mere
Traditionel markedsføring er døende. Det bliver sværere og sværere at få kundernes opmærksomhed. I gamle dage sendte virksomheder deres budskaber... Læs mere
Traditional marketing is dying. It’s getting more and more difficult to get the attention of consumers. Advertising is the cost of being boring. In... Læs mere
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens... Læs mere