Forventes på lager: 26-06-2019
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice. Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
| Forlag | Books on demand |
| Forfatter | J. Christian Andersen |
| Type | Ebog |
| Format | epub |
| Sprog | Dansk |
| Udgivelsesdato | 26-06-2019 |
| Udgiver | Books on Demand |
| Sideantal | 124 Sider |
| Filtype | epub |
| Filversion | 2.0 |
| Filformat | Reflowable |
| Filstørrelse | 968 KB |
| Kopibeskyttelse | DigitalVandmaerkning |
| Datamining | Ikke tilladt |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771708332 |