Bemærk: Kan leveres før jul.
Forventes på lager: 03-11-2015
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
| Forlag | Books on demand |
| Forfattere | J. Christian Andersen, J. Christian Andersen, J. Christian Andersen |
| Type | Bog |
| Format | Paperback |
| Sprog | Dansk |
| Udgave | 2. (03-11-2015) |
| Oplag | 3. (04-11-2015) |
| Første udgivelsesår | 2013 |
| Originalsprog | Dansk |
| Sideantal | 124 |
| Indbinding | Paperback |
| Mål og vægt | B: 135mm, H: 215mm, D: 8mm, Vægt: 178g |
| ISBN-13 / EAN-13 | 9788771703764 |