Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Basic Marketing Research: Customer Insights and Managerial Action

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfattere: Tom (Oklahoma State University) Brown, Tracy (University of Central Arkansas) Suter, Gilbert (University of Wisconsin) Churchill

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Cengage Learning, Inc
Forfattere Tom (Oklahoma State University) Brown, Tracy (University of Central Arkansas) Suter, Gilbert (University of Wisconsin) Churchill
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 10 ed
Udgivelsesdato 26-07-2023
Første udgivelsesår 2023
Originalsprog United States
Sideantal 400
Indbinding Paperback / softback
Forlag Cengage Learning, Inc
Sideoplysninger 400 pages
Mål 215 x 276 x 20
ISBN-13 / EAN-13 9780357901847